Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

ΣΠΙΤΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ ΠΡΩΙΝΟΥ (ΤΥΠΟΥ TOAST CRUNCH)





Για πολλά χρόνια αυτό ήταν το αγαπημένο μου πρωινό (πολλές φορές και βραδινό). Ώσπου μια ωραία πρωία το γαστρεντερικό μου έπαψε να τα ανέχεται, όχι μόνο τα συγκεκριμένα αλλά όλα τα δημητριακά σε μορφή κορν φλέικς γενικότερα. Αυτό με έβαλε σε σκέψεις για το τι μπορεί πραγματικά να περιέχουν....



Anyway, αναγκάστηκα να τα κόψω φυσικά και για 2 χρόνια δεν τα έβαλα στο στόμα μου παρόλο που πολλές φορές μπήκα στον πειρασμό. Μέχρι που βρήκα αυτή τη συνταγή και ενθουσιάστηκα! Σε μισή ώρα έχω έτοιμα σπιτικά toast cruches τα οποία μπορούμε άφοβα να απολαμβάνουμε εγώ και ο μπουλίκος μου.



Δοκιμάστε τα σήμερα κιόλας!!

ΥΛΙΚΑ:
  • 2 φλ. αλεύρι
  • 1 αβγό
  • 1/4 φλ. γάλα
  • 2 κ.σ. μέλι
  • 2 κ.σ. καστανή ζάχαρη
  • 1 κ.γ. κανέλα
  • 1 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας
  • 2 κ.σ. ηλιέλαιο (ή άλλο ελαφρύ λάδι)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

1. Ανακατεύουμε σε ένα μπολ όλα τα υγρά υλικά και σε ένα δεύτερο μπολ όλα τα στερεά και στη συνέχεια προσθέτουμε τα υγρά στα στερεά.
2. Ζυμώνουμε μέχρι να έχουμε μια ομοιόμορφη απαλή ζύμη
3. Χωρίζουμε τη ζύμη στα 2 και ανοίγουμε με τον πλάστη σε λεπτό φύλλο (χρησιμοποιήστε λίγο αλεύρι ή λαδόκολλα στον πάγκο εργασίας για να μην κολλήσει η ζύμη).
4. Κόβουμε με μαχαίρι σε μικρά τετραγωνάκια και πατάμε το κάθε κομμάτι ελαφρώς με ένα πιρούνι.
5. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 για 10'.
6. Τα αφήνουμε να κρυώσουν τελείως και αποθηκεύουμε σε γυάλινο βάζο.

* Προαιρετικά, κι αν δε σας πειράζει λίγη έξτρα ζάχαρη μπορέιτε πριν τα βάλετε στο φούρνο να τα ραντίσετε με λίγο νεράκι και να τα πασπαλίσετε με 2 κ.σ. ζάχαροκανέλα

3 σχόλια:

  1. Ωωωωωω!
    Λατρεύω αυτές τις γρήγορες και νόστιμες ιδέες σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα για τα δημητριακά μας,καιρός να αρχίσουμε να πειραματιζόμαστε με κάτι δικό μας!!
    ΦΙΛΆΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

share