Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

DIY ΣΠΙΤΙΚΑ ΔΩΡΑ ΣΕ ΓΥΑΛΙΝΑ ΒΑΖΑKIA (GIFTS IN A JAR)



Τα τελευταία χρόνια είναι πολύ της μόδας να δίνονται τα δώρα σε γυάλινα βαζάκια ιδιαίτερα τα σπιτικά και χειροποίητα. Κατ' εμέ δικαιολογημένα εξαπλώνεται η μόδα αφού τα βαζάκια δεν είναι μόνο όμορφα αλλά και πολύ χρήσιμα. Μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε τόσο για αποθήκευση όσο και για διακόσμηση. Σήμερα λοιπόν σας έχω τη δική μου πρόταση για το σπιτικό δώρο 2014 που θα λάβουν οι νέοι γείτονες και οι μαθητές μου αλλά και πολλές άλλες ενδιαφέρουσες προτάσεις που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. 



Μερικές από αυτές είναι τόσο καλές που σκέφτομαι να τα φτιάξω και για τον εαυτό μου (όπως για παράδειγμα το σπιτικό ποτ πουρί)! Το καλό επίσης με αυτά τα δώρα είναι ότι βγαίνουν αρκετά οικονομικά και δείχνουν σε αυτόν που τα λαμβάνει ότι ξοδέψαμε λίγο από το χρόνο και την ενέργειά μας για χάρη του. Εγώ προσωπικά εκνευρίζομαι αφάνταστα όταν έχω την αίσθηση πως μου πήραν το πρώτο πράγμα που βρήκαν μπροστά τους μόνο και μόνο για να βγουν από την υποχρέωση! Δείτε τα και είμαι σίγουρη ότι θα βρείτε κάτι όμορφο και οικονομικό για να ικανοποιήσετε τους πάντες.
Τη συνταγή για τα μπισκότα λεμονιού της φωτογραφίας καθώς και μερικές ακόμα χρήσιμες διευθύνσεις θα τα βρείτε στην επόμενη ανάρτηση.




Σπιτικά δώρα από την κουζίνα σας.....







Για το μπάνιο......

tidy mom

 










 Για το σπίτι.......





Potpourri @ marci coombs







Περιποίηση.......










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

share