Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

ΝΗΣΤΙΣΙΜΟ ΚΕΙΚ



Για άλλη μια φορά θα ... πρωτοτυπήσω μέρα που είναι και θα σας πω κι εγώ ότι νηστεία δε σημαίνει απαραίτητα και έλλειψη νοστιμιάς και γεύσης. Την πρώτη φορά που η μαμά μου μου είπε ότι θα φτιάξει νηστίσιμο κέικ ξενέρωσα και η αντίδραση μου ήταν : "και τι μπούρδα θα είναι τώρα αυτή??" (έχω και τακτ τρομάρα μου)! το αποτέλεσμα όμως με εξέπληξε! όχι απλά μου άρεσε αλλά μου φάνηκε και καλύτερο από όσα κέικ είχε φτιάξει μέχρι τότε.
Σας παραδίδω λοιπόν της συνταγή της μαμάς και σας εύχομαι ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!

ΥΛΙΚΑ: 1 φλιτζάνι ηλιέλαιο
           1 1/3 φλιτζάνι χυμό φρούτων
           3 1/2 φλιτζάνια αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
           1 φλιτζάνι ζάχαρη
           1 φλιτζάνι σταφίδες
           2 βανίλιες

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Χτυπάμε σε ένα μπολ όλα τα υγρά υλικά μαζί. Προσθέτουμε έπειτα τις βανίλιες, τις σταφίδες και σιγά σιγά το αλεύρι ανακατεύοντας καλά μέχρι να έχουμε μια ομοιόμορφη και λεία ζύμη. Αλείφουμε μια φόρμα με μαργαρίνη ή λάδι και την αλευρώνουμε. Βάζουμε το μείγμα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180β. για 30 λεπτά περίπου, μέχρι να ροδίσει. 

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή Σαρακοστή,

    Πολύ ωραία η συνταγή σου για το νηστίσιμο κέικ!!! Θα το δοκιμάσω σίγουρα αφου 40 μέρες θα νηστεύω.

    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία συνταγή φαίνεται. Έχει δοκιμάσει κανείς να προσθέσει ένα σφηνάκι κονιάκ;

    Υ.Γ. Πριν 5-6 μέρες έκανα σχόλιο στο ΡΕΒΙΘΙΑ ΜΕ ΣΠΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ. Αλλά ακόμα δεν ανέβηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο!!!Θα το δοκιμάσω σίγουρα!!!Φιλάκια πολλά και καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η νηστεία σίγουρα δεν σημαίνει έλλειψη νοστιμιάς και φαντασίας!
    Καλή Σαρακοστή Πέλα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια χαρά το βρίσκω!!! Μ αρέσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καμιά φορά τα νηστίσιμα είναι εξίσου νόστιμα με τα κανονικά. Η συνταγή σου το αποδεικνύει! Πολύ νόστιμο κεκάκι!
    Φιλάκια και καλή Σαρακοστή, Πελάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νηστίσιμο, εύκολο και πολύ αρωματικό!
    Είδες η μαμά; Κι εσύ την αποπήρες βρε παλιοκόριτσο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καιρός για τέτοιες συνταγές Πέλα! Οι μαμάδες ξέρουν :-). Έχω αμέτρητες συνταγές για νηστίσιμα κέικ μόνο που τα λέγανε πίτες τότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σας. Πειραματίστηκα λίγο με τη συνταγή και βγήκε πολύ καλή. Συγκεκριμένα χρησιμοποίησα: σησαμέλαιο, 4 κούπες αλεύρι ολικής (που φουσκώνει μόνο του), έβαλα στον αποχυμωτή 2 ροδάκινα, 1 αχλάδι και 1 μήλο που μου έδωσαν 1 3/4 κούπας χυμό και δεν έβαλα τις σταφίδες. Χρειάστηκε παραπάνω ψήσιμο, περίπου 45'. Μου άρεσε πολύ. Ότι πρέπει για πρωινό! Ευχαριστώ πολύ κι εσάς και τη μαμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

share