Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΠΙΤΙΚΟ ΦΥΣΤΙΚΟΒΟΥΤΥΡΟ (ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ)






Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο και επισήμως πλέον σε όλη την μπλογκογειτονιά!
Με αφορμή τα λαχταριστά μπισκότα με φυστικοβούτυρο που είχε αναρτήσει η μλπογκοφίλη Ερμιόνη στο  μπλογκ της The one with all the tastes, που από την πρώτη στιγμή μου μπήκαν στο μάτι αλλά τώρα αξιώθηκα να φτιάξω (τη συνταγή θα τη βρείτε εδώ), αποφάσισα να φτιάξω σπιτικό φυστικοβούτυρο.

Αυτό το αμερικάνικο έδεσμα που τόσο συχνά μας πλασάρεται από τις ταινίες, μπορώ να πω ότι δε με ενθουσιάζει όταν καταναλώνεται ωμό, για παράδειγμα αλειμμένο στο ψωμί, όμως ως συστατικό σε άλλα γλυκά, όπως μάφινς ή μπισκότα καλή ώρα, δίνει μια ιδιαίτερη και ευχάριστη γεύση. Μια και το συγκεκριμένο προϊόν είναι αρκετά τσιμπημένο στην τιμή αλλά πολύ εύκολο να το κάνετε μόνοι σας στο σπίτι σας το συστήνω ανεπιφύλακτα, κι αυτό αλλά και τα μπισκοτάκια της Ερμιόνης που μου άρεσαν πολύ και που είναι επίσης εύκολα και γρήγορα.



Σας αφήνω τώρα γιατί έχω και γάμο το απόγευμα και πρέπει να σουλουπωθώ. Άντε και στα δικά σας οι ελεύθερες!

ΥΛΙΚΑ: 2 1/2 φλιτζάνια φυστίκια
               4 κουτ. σούπας ηλιέλαιο ή άλλο ελαφρύ λάδι εκτός από ελαιόλαδο
               2 κουτ. σούπας μέλι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Χτυπάμε τα φυστίκια στο μίξερ ή στο μπλέντερ μέχρι να γίνουν αλειφή. Στη συνέχεια προσθέτουμε το ηλιέλαιο και ανακατεύουμε καλά (σε αυτή τη φάση το μείγμα είναι ακόμα αρκετά σφιχτό). Προσθέτουμε και το μέλι συνεχίζοντας το χτύπημα μέχρι που το μείγμα αρχίζει να γίνεται πιο μαλακό και λείο.
Το μεταφέρουμε σε βάζο και το διατηρούμε στο ψυγείο.
                  

19 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το φυστικοβούτυρό σου αλλά και τα μπισκοτάκια σου!!! Καλά να περάσεις στον γάμο!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλώς σε ξαναβρίσκω φιλενάδα, επέστρεψα (δυστυχώς) σήμερα στην βάση μου!
    Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο πλέον!
    Φυστικοβούτυρο φτιάχνω κι εγώ, γιατί και σκέτο ακόμα αρέσει στον γιο μου,το κουταλίζει από το βάζο.
    Αλλά και τα μπισκοτάκια δείχνουν σπέσιαλ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΤΙΚΟΒΟΥΤΥΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΩ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ PELA MOY!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Πέλα μου!!!!
    ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ! Τι ιδιαίτερα μπισκοτάκια είναι αυτά!!!!!!!!
    Είσαι πολύ όμορφη στην φωτο σου!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα μπισκοτάκια!!Συμφωνώ μαζί σου κι εμένα δεν μου αρέσει σκέτο αλλά σε άλλα γλυκά είναι όμορφο.Μπορεί κι εγώ να το φτιάξω!Καλό μήνα να έχεις πολλά πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα γλυκό μου κοριτσάκι, κ εγώ δεν το έτρωγα το φυστικοβούτυρο αλλά τώρα μου αρέσει πολύ. Οπως λες σκέτο δεν μπορείς να το φας..
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χρήσιμη η συνταγή σου για όσους αγαπούν το φυστικοβούτυρο!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο να έχουμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη πρόταση!!! Εμένα πάλι το φυστικοβούτυρο μου αρέσει και στο ψωμί, οπότε θα χαρώ να δοκιμάσω την συνταγή σου και να το φτιάξω!!
    Καλό μήνα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό σου μήνα Πηνελόπη.
    Τα μπισκοτάκια της Ερμιόνης τα έχω φτιάξει και είναι νοστιμότατα.
    Χρήσιμη η συνταγή για το φυστικοβούτυρο.
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α, η blogoφίλη Ερμιόνη είναι εξπέρ στα μπισκότα! Είμαι σίγουρη λοιπόν ότι θα βγήκαν μούρλια. Επίσης συμφωνώ ότι το φυστικοβούτυρο είναι καλύτερο σε γλυκά κτλ, αν έχω στο σπίτι ποτέ δεν το τρώω πάνω σε ψωμί.
    Ωραία η σπιτική εκδοχή, οικονομική και έτσι τη φτιάχνουμε και όπως ταιριάζει καλύτερα στο γούστο μας!
    Καλό μήνα!

    (φάε κανένα κουφέτο και για μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα, καλή εβδομάδα καικαλό μήνα! Όλα τα καλά!

    Πολύ χρήσιμη και εύκολη η συνταγή σου για όσους αγαπούν το φυστικοβούτυρο και φυστικομπισκοτάκια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα Πέλα μου και καλό φθινόπωρο! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να φτιάξω φυστικοβούτυρο αν και το αγαπάω πολύ, οπότε θα δοκιμάσω τη συνταγή σου οπωσδήποτε :) Για να είμαι ειλικρινής, μη με πάρετε από το λαιμό αλλά εμένα μ'αρέσει τόσο πολύ που το τρώω σκέτο, με το κουταλάκι από το βάζο σαν τη Μερέντα.... Αλλά εγώ έχω μεικτή καταγωγή κι ίσως έτσι εξηγείται το φαινόμενο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο με υγεία! Ωραία ιδέα να φτιάξουμε φυσικοβούτυρο και φαίνεται και εύκολο! Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν εχω δοκιμασει φυστικοβουτυρο και ειμαι πολυ περιεργη να δοκιμασω, αλλα δεν εχω αποπειραθει ακομη να φτιαξω!!
    Τα μπισκοτακια φαινονται καταπληκτικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα χαρώ πολύ αν δεχθείτε ένα βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. PELA ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ Σ/Κ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λοιπόν δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να φτιάξω φιστικοβούτυρο, καταπληκτική ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ¸.•°`♥✿彡

    Tudo de bom!!!!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°`彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

share