Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Σοκολατόπιτα


Με τη συγκεκριμένη συνταγή μπλογκοφίλοι μου έχω πάθει την πλακάρα μου!! Όχι μόνο επειδή είναι απλή, γρήγορη, εύκολη και πεντανόστιμη, αλλά και με την πηγή προέλευσης της: από παιδάκι του Junior Master Chef!! 


Πρώτη τη δοκίμασε η νυφούλα μου κι αφού έπαθε κι αυτή την πλάκα της την έδωσε και σε μένα. Ιδού....

ΥΛΙΚΑ:100 γρ. κουβερτούρα
              300 γρ. βούτυρο (εγώ έβαλα φρέσκο)
              4 αβγά
              300 γρ. ζάχαρη
              80 γρ. κακάο
              120 γρ. αλεύρι
Για τη σος: 230 γρ. κουβερτούρα
                   80 γρ. κακάο
                   1/2 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Χτυπάμε τα αβγά με τη ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν. Στη συνέχεια λιώνουμε το βούτυρο΄. Μόλις λιώσει αποσύρουμε από τη φωτιά και ρίχνουμεμ μέσα την κουβερτούρα σε κομμάτια μαζί με το κακάο και ανακατεύουμε καλά μέχρι το μείγμα να γίνει λείο. Ενώνουμε το μείγμα της σοκολάτας με τα αβγά και τη ζάχαρη και ρίχνουμε και το αλέυρι. Ανακατεύουμε μέχρι το μείγμα να ομογενοποιηθεί. Ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 25 λεπτά.
Στο τέλος ετοιμάζουμε τη σος. Ζεσταίνουμε την κρέμα γάλακτος σε ένα κατσαρολάκι. Πριν βράσει αποσύρουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε μέσα την κουβερτούρα σε κομμάτια και το κακάο και ανακατεύουμε καλά. Περιχύνουμε και απολαμβάνουμε!
             

24 σχόλια:

  1. καλημερααααα Πέλα....μ αποτελείωσες!!!!αυτό έχω να δηλώσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα φιλενάδα.... καλέ τι είναι τούτο εδώ;;;;;; Θες να μας πεθάνεις;;; Κι εγώ την πλακάρα μου έπαθα με το που το είδα, φαντάσου να το φάω κι όλας... κι επειδή είναι εύκολο βλέπω, θα το χτυπήσω...
    Πολλά σοκολατένια φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπω!Τέλειο!!!Σοκόλαση!!!Αυτά είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνεται πολύ λαχταριστή και νόστιμη Πέλα. Θα βάλω τα παιδιά μου να μου τη φτιάξουν!! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την είδα την εικόνα και μου ήρθε να λιποθυμήσω. Τα σάλια τρέχανε στα πατώματα. Μπορώ να έχω ένα μεγαάαλο κομμάτι? Ευχαριστώ. Καλό Σ/Κ και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τζίσους!!!!
    Μπράβο στον μικρό σεφ και μπράβο και σε σένα που μας σοκολατο-σκανδαλίζεις!
    Φιλάκια σοκολατένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά, νταξ. Τρως μια μερίδα και θες μία ώρα για να χάσεις τις θερμίδες. Αξίζει δλδ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!ΓΙΑ ΒΑΛΕ ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ.....
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πωπω θα με κεράσετε οπωσδήποτε αλλιώς δε φεύγω!!!Φιλάκια πολάαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και πλακάρα και παρακρουσάρα και λιποθυμιακό σοκ θα πάθω τώρα!! Φιλενάδα μου γλυκιά με πέθανες μεσημεριάτικα!! Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι μου έκανες πρωί πρωί, ξυπνησα και την βλέπω στο facebook, αμαν σοκοκόλαση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όσον αφορά τη σοκολάτα τα πιτσιρίκια είναι οι καλύτεροι κριτές. Όντως είναι απόλυτα εθιστική! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. άντε μετά εγώ να μπορέσω να κάνω δίαιτα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πραγματι φαινεται τελεια και θα τη δοκιμασω σιγουρα κι εγω, αφου ολοι παθατε πλακα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Πέλα . Πέρνα από τα Κουζινομπερδέματα να παίξεις ένα παιχνιδάκι. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι Κυριακή πρωί, πίνω σκέτο καφέ, δεν έχω τίποτα για φαγητό και πέφτω πάνω στη σοκολατοπιτά σας!
    Κόλαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι είναι τούτο;;;;;
    Αχ και να είχα ένα δυο κομμάτια
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πατάς το ευαίσθητό μου σημείο! Σοκολάτα! Για έλα και για ένα παιχνιδάκι! http://myownkallisblog.blogspot.com/2012/03/blog-post_11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα!
    Το απόλυτο σοκολατένιο γλυκάκι, σχέτος πειρασμός!
    Μπράβο!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΩΙ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΗΛ. ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΡΥΩΣΕΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ. ΟΜΩΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΡΥΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ!!! ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΜΕΙΩΣΩ ΚΑΤΑ 50 ΓΡ. ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σοκολατόπιτα! Υπάρχει πιο ωραία λέξση στο ελληνικό λεξιλόγιο άραγε; Ε εντάξει, είμαι σοκολατομανήες και το λέω αλλά σοβαρά, φαίνεται υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

share